Fashion questions

Man ser ofta bloggar som lägger upp olika "färdiga" frågor som typ vem kramade du senast, när gick du på toa senast... hehe nej men ni förstår vad jag menar. De kan vara roliga att läsa så jag tänkte göra en egen fast med fashion tema med tanke på att min blogg är nischad till en shoppaholic :D 

Lets begin!

Hur galen i kläder är du från skala 1 till 10?
10! Jag älskar kläder. Det är ögongodis för mig.

Vad var det senaste kapet?
Min jacka från BikBok! 70% rea. Måste visa upp den till er!

Dyraste plagget du äger?

Måste nog säga att det är "min" (den är egentligen mammas, men hon använder den knappt :P så jag fick den) Gucci väska.

Favoritplagg just nu?

Hmm... Har fått höra från min kusin om jag har något favoritplagg med tanke på att han aldrig sett mig med ett plagg två ggr haha. Men just nu måste jag säga att mitt favoritplagg är min nya flanell skjorta från BikBok! Ääälskar den.



Favoritbutik?
Helt klart H&M! 95% av mina plagg är därifrån.

Hur mycket pengar spenderar du på kläder varje månad?

Det brukar variera mellan 1 till 2 lax varje månad. Försöker att minska på det...

Hur ser din klädstil ut?

Jag har väldigt varierande klädstil. Allt från Casual, street till riktig classy Lady stil. Classy är min favorit men jag ser alltid till att mixa allt snyggt och personligt!

Vem är din stilikon?
Kim Kardashian. Älskar hur hon mixar sin stil. Hon har en riktigt grym stylist.



Följer du de senaste trenderna punkt till punkt?

Alltså om jag ska vara ärlig så nej. En del saker som brukar vara inne kan vara jättefina och då köper jag väll det. Men allt brukar absolut inte vara fint och då tar jag absolut inte på mig det. Jag tar det som är fint och gör det till min egna trend :D

Hur många skor äger du?
Runt 25 st. Har slängt vääldigt många. Blivit en sko galning senaste tiden...

Snyggaste skorna du äger?

Mina forget your boyfriend från Nelly och Jeffrey Campbell Lita spike!





Vilka skor tror du kommer bli en riktig favorit under sommaren?
Sandaler med träklack helt klart! Skitsnyggt till bruna ben. Sen får jag inte glömma mina hederliga flitigt använda gladiator sandaler. :)

Samlar du på något?

Örhängen! Har över 100 par. Älskar örhängen. Speciellt små och de ska inte vara hängande. 

Favorit doften du äger?

D&G L'imperatrice, Escada Taj Sunset.

Vilken accesoire kan piffa upp en hel outfit?
En snygg klocka kan göra din Outfit skitsnygg!



Accesoire du fått en crush på under senaste tiden?
Korta halsband! Skitsnygg till skjortor, klänningar mm.!



Är du en budget människa?
Ja! Tycker att det är onödigt att köpa dyra plagg när man kan hitta exakt likadana för mycket billigare pris. Det där med att kläder håller bättre om de är dyrare är skitsnack. Snälla vem har på sig ett plagg i över 1 år?? Sällan det händer, man tröttnar så fort på sina kläder nu för tiden. Dock kan det vara kul att ibland köpa något lite mer lyxigare. Men budget är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback