Louboutin

Enligt marockansk tradition skall mannen som ska gifta sig hämta massvis med guld och kläder till bruden. Jag har bestämt mig redan vad jag vill ha från min framtida man. Nämligen ett par Christian Louboutin skor! Jag vill inte ha några kläder (förutom om det är exklusiva märken) eller guld. Det räcker gott och väl med en vigselring med en fet diamant och ett par Louboutin! Yes box alla killar där ute som vill gifta sig. Där har ni mina önskningar. Tyvärr går det inte att disskutera mer. :D 


När jag fått mitt första riktiga jobba så ska dessa skor bli mina! Så nu är det bestämt. Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: j

Hahahaha en kvinna med mycket krav!

2012-02-10 @ 01:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback