Keratin behandling

Jag har precis blivit av med mina gamla slingor som jag hade i håret. Tycker att min hårfärg är fin och passar mig riktigt fint så jag ska aldrig mer slinga det eller dylikt. Plus att mitt hår ser så slitet ut när jag slingar det. Så nej nej här ska vi vara naturliga ;-)

Dock har jag bokat in mig på en behandling som jag skall göra i juni innan jag reser bort till Marocko. Nämligen Keratin behandling som gör att håret blir rakt och mjukt. Obs!! Detta är inte rakpermanent som sliter på håret utan tvärtom så innehåller det riktigt bra ämnen som stärker håret och ger det lyster.
Tänk er att slippa använda plattång och hårtork i tre månader!! plus att jag brukar aldrig orka platta mitt hår pga värmen under sommaren. Speciellt i Marocko då det är riktigt varmt och fuktigt där jag bor. 

Behandlingen gick på 3500kr så jag längtar tills början av juni då jag skall göra den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback