Meeting my idol

Där har ni min hemlis! Jag ska träffa min BÄSTA idol! Kända arabiska sångaren Tamer Hosny! Alltså det började med att jag var i skolans datorsal och loggade in på fb. Då ser jag i news feed att Tamer ska ha world tour för sitt nya album och han ska börja med Europa!! Det bästa var att han skulle åka till Belgien! Snacka om total lycka! Efter lite glädje skrik i datorsalen och alla tittar på mig ringer jag syrran och får även henne att hoppa av glädje haha. 

Att man har en kusin som jobbar i en radiokanal i Bryssel gör ju saken bara bättre. Kommer få gratis V.I.P biljett och få hänga med honom när han skall intervjua honom. Är såååååååå lycklig. Sitter och tänker på vad jag ska säga till honom redan nu... Hahahah.

Bryssel here i come...again...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback