29.11.11

Goddag bloggen!
Idag mår jag bättre. Är inte lika täppt i näsan haha. Jag hatar när jag är täppt i näsan. Jag får panik när jag ska andas med munnen, känns som att jag inte kan andas...
Så nu behöver inte min vän som ska fotografera mig vara oroad över en rinnande näsa på bilderna hehe.

Jag har shoppat lite i butik. Detta har inte hänt på länge. Har ju blivit van med bekväma internet shopping.
Men jag fick tag på min drömväska! Denna kommer följa med mig i både vått och torrt. Har sen länge letat efter en liknande väska i en normal storlek. Jag gillar inte för stora väskor. Och i denna fick jag plats med en skolbok och allt jag behöver :-D Så jag är nöjd!

Sen inne i H&M hittade jag små saker som jag köpte. Dem fick in coola lösögonfransar! Jag köpte ett paket med 3 st i . Jag kommer använda dem till på torsdag. Vi har bestämt nu teman! :-) Det ska bli AWESOME. Jag längtar! 

Favoritväskan <3


Söt bodysplash & liten Eau de toilette 


Läckra ögonfransar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback