Solarium

Måste bara dela med mig om min solarium upplevelse. Några dagar innan skivan bestämde jag, min syster och Avin oss för att sola solarium (för första gången i vårt liv). Jag såg ut som en blekfis, speciellt mina ben. De har inte fått sett solen ännu! Så ja, vi bestämde oss för att sola 10 min ena dagen och 25 min nästa dag. Hahahahaha alltså jag har klausterfobi. Jag klarar seriöst inte av trånga utrymmen! Kan få panik om nån sitter på mig. Så inga kuddkrig eller böghögar med mig tack! Iallafall när jag la mig i "kistan" och min syster började dra ner locket eller hur vad man ska kalla det. Jag fick panik!! Kunde inte andas, även fast det var typ 30 cm mellanstånd. Shit asså kände mig begraven levande.

Hahahaha herregud han som jobbade där blev nog rädd av mitt skrik... Det slutade med att jag solade typ 3 min och jag sträckte ut handen från "kistan" för att inte bli panikslagen. Hahaha min hand blev ju inte brun... Usch det var riktigt obehagligt första gången. Dock nästa dag så körde jag 25 min och jag klarade faktiskt av det!! Men då och då tittade jag på min kropp så att jag inte brändes (a) Hahahah jag e cepe... Ofta tjejer gör såhär när de drar till solarium...
Hippieeee yooo yooo

Kommentarer
Postat av: j

Hahaha Imane skön du är! Men tror nog alla får den där känslan när man solar ;)

2011-05-29 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback