Bloggtorka? Jag vet

HEJ. Nu kommer ni säkert svara Hejdå! Haha jag vet att jag varit SÄMST på att uppdatera... Men jag har haft fullt upp med plugg och student och ja hela rubbet. Men nu ska jag böra blogga igen sakta men säkert hihi.
Jag har saknat er!!!


Så vad händer? Hur går det med livet? Jag kan inte beskriva med ord hur lycklig och glad jag är. Studenten närmar sig mer och mer!! Mösspåtagningen och skivan är avklarade. Nästa och sista kvar är utspringet!!! Åååh vill ba ta den här jävla studenten. Men jag kommer sakna tryggheten i skolan och alla klasskompisarna!! Hoppas inte kontakten bryts.


I torsdags hade jag skiva. Den var galeeeeeeeeeeeen. Bästa skivan ever!! Kommer aldrig glömma den kvällen. Min första utgång! Hahaha jag älskar att dansa och det blir nog någon utekväll nååångååång under sommaren (a) . Men jag är ingen partypingla och kommer inte att bli det någonsin...
Jag har jättemycket att skriva om men vet ej vart jag ska börja! Så istället slänger jag en bild från skivan. Jag lovar att berätta om mitt tråkiga liv i andra inlägg och bomba med bilder från mösspåtagning och skiva!!


puss på er mina gulliga läsare.
Ehm... ja... ni ser på bilden "skolans"... Hahaha NO COMMENT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback