24 Mars 2011

Halloj!
Fyyyyyyyyyyyyy vad det blåser idag. Man höll ju på att blåsa iväg :pPppPPpp! Nej jag skojjar men vädret var ju inte lika underbart som igår. Men man ska inte klaga för våren är ju förhoppningsvis påväg =)

Jag älskar mitt skolschema. Jag är ledig två dagar i veckan och t.ex idag började jag inte förrän 14.15. Så skönt för nu hinner jag fokusera mer på träning och mina studier.

Idag hämtade jag ut paakeet som vaanligt hihi. Denna gång blev det cardigans och klänning som jag tänkte ha på flaket. INTE utspring. Vill ju inte förstöra min fina klänning som jag ska springa ut med på flaket så jag kommer byta om. När jag åker iväg till London så skall jag försöka hitta min drömklänning till utspringet. Vill ju inte se ut som alla här i Stockholm! Tycker alla ser likadana ut på något sätt haha.
Invigde mina nya skyhöga skor. Kappan också =) Bättre bild på skorna kommer lite senare...


Älskar dessa hörlurar. Lånade de från min vän Victoria. Måste inskaffa likadana!


Cooling Alex flashar med sin Iphone. Seså killar där har ni inspiration på klädsel. Blåa chinos is the shiet =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback