2 juni 2011

Tjaaaaaaaaaaaaaaa. Vad häääändeeer?? Jag är så lycklig!!! Har fixat nästan all plugg och jag känner mig sååå stolt. Nu har jag bara två ämnen kvar!! Wohooooooooooo. Studenten närmar sig mer och mer. Är fett nervööös och glad och lycklig och ledsen samtidigt. Känns skönt att bli fri men å andra sidan så kommer jag sakna min skola och klass och ja hela rubbet. Man får se till att hålla kontakten!!


Jag provade min studentklänning med mössa och skor o allt! Blev såååå fint. Ville inte ta av mig dem (a) 
HALLÅ, ja ska på några klasskamraters mottagning. VAD ska ja köpa till dem? JAG kan inte köpa till killar! Vette fan vad de gillar. Ge mig tips snällaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa raraaaaaaaaa gulligaaaaaaaa läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback