Movieholic

Kan man säga så? Om man varje kväll tittar på minst en film. Skjuter upp pluggandet för att titta på en film... Haha det är vad jag gör. Har på senaste tiden tittat på sjukt bra filmer. Är en romantik-komedi genre tjej. Så nu ska jag tipsa om sjukt bra filmer med snyggiiiingar i (killar).

A little bit of heaven. Denna film fick mig att både skratta och gråta. Hur funkar det? Den är sjukt bra med ett väldigt fint budkskap. Så ni tjejer som vill hitta en ursäkt för att gråta. Here you go. Glöm inte bara näsdukar bredvid er. Kanske en tröstande hand som klappar er i axeln också? 

The ugly truth. Förutom att killarna är heta så är denna film en av de mest roligaste filmerna ever. Kanske inte en film som man ska titta på med sina småsyskon pga det vulgära språket. Men den är verkligen en höjdare för oss som vill få 6-pack av allt skratt hehe.

The nanny diaries. En sjukt rolig film. Jag gillar nanny filmer. Kanske för att jag själv jobbar som nanny? Iallafall så är denna en väldigt rolig film!

Just my luck. Detta är nog en av de bästa filmerna Linday Lohan gjort. Förutom föräldrafällan som alltid kommer vara en av mina barndoms favoriter.

Detta är några filmer som jag starkt rekommenderar när det gäller komedi genre med romantik i. Nästa gång tar jag någon annan genre. Och killar detta är faktiskt filmer som ni också skulle älska. ;-) Enjoy my dolls!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du ge mer tips på filmer?? :)



Bra blogg du har!

2011-12-20 @ 00:27:07
Postat av: Maria

The ugly truth är fett rolig :D

2011-12-21 @ 02:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback