fika + Julklapp

Alltså först och främst. Denna blogg är ingen blogg där jag skriver om mina privata problem. Jag anser att mina privata saker inte skall synas på bloggen alls. Utan det enda jag skriver om är det jag brinner för. Mitt privatliv håller jag helst utanför. Jag vill ju att ni ska läsa en underhållande blogg! Inte någon deppig blogg om mina problem etc. Så framöver så kommer ni inte få några inlägg till som inlägget här nedan hehe.  

Jag var ute med min fina mamma idag. Vi fikade, eller snarare slutade det med att vi hamnade i burger king hehe. Jag har ju tagit en liten paus från min diet. Men jag fortsätter att vara nyttig. Asså snubben som jobbade i BK skrämde mig. Jag har seriöst inte köpt något därifrån sedan fleeera månader tillbaka. Och han stirrade på mig och sedan sa han att han kände igen mig. Sen så kom han ihåg mig och han hade tydligen frågat mig vart jag kom ifrån. Haha omg jag trodde verkligen aldrig att någon skulle komma ihåg mig... Inte för att jag vill det heller.

Jag var barnvakt idag till sötaste flickan någonsin. Vi har alltid så kul ihop. Idag så hade hon tillsammans med sin mamma köpt en present till mig. Hur söt??? Blev så glad. Hon visade mig glatt paketet med julklappen jag köpte till henne och kunde knappt vänta tills hon fick öppna den. Ville fan äta upp henne haha. Så gullig. :D



Mina missfärgade naglar och sjuuukt snygga ringen jag nyligen köpt! :D

Min julklapp hihi


Kommentarer
Postat av: J

Åååååh vilken fin ring!!

2011-12-21 @ 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback