Äter Frulle

Godmorgon. Eller? klockan är ju snart 3 hehe. Satt uppe länge igår och tittade på Studio 2m ( marockansk idol ) med familjen fram till kl halv 3. Underhållande program med talanger. Fast detta år blev jag besviken över att programet kom så tidigt. Den brukar sändas på sommaren. Ville faktiskt sitta i publiken. Eller kanske va med och sjunga? Haha jag älskar att sjunga på arabiska/marockanska men nej jag håller min röst för mig själv. 

En utav deltagarna är son till den kända marockanska skådisen Mohamed Bastaoui som även varit med i amerikanska och franska filmer. Känner en av hans söner hihi.
Dansgrupp som var gäster under första prime av sudio 2m i år. Visst är de duktiga? 

Såååå nog om det. Många har undrar hur det gått med shoppingen i london. Jag kan säga att jag offrade hela sightseing bara för att kunna shoppa i Oxford st, dock gick det inte vidare. Jag och min syster bestämde oss för att gå in till Primark först och sedan vidare till andra butikerna. Om ni har varit i Primark i Oxford st så kommer ni förstå mig. Tänk er Stora H&M i drottninggatan fast 5 gånger större. Jag driver inte! Det var kaaaaos. Jävligt mycket folk och föööööööör mycket kläder. Blev helt förvirrad när jag gick in. Visste inte om jag skulle börja leta i pyjamas avdelningen eller klänningar eller accesoirer osv. Haffade några saker men blev väldigt besviken eftersom jag ville köpa mer. Orkade inte leta för det var överfullt och stort. Sen när ja såg klockan så var den 9 på kvällen och alla andra affärer hade redan stängt :( Så det blev ENDAST Primark... Men som sagt så åkte jag bara över en natt och vi kom fram rätt så sent på dagen. MEN resan var otroligt kul även fast britterna var så himla dryga och allt var så komplicerat usch.  Jag berättar om självaste resan senare och även bilderna.

Detta var jag köpte eller njaeh lite till men fick inte plats hehe. Åker ni till Primark så gå direkt och titta på pyjamas & accesoirer för det är det som har bra pris & kvalité. Nu menar jag inte att det andra är dyrt för Primark är jättebillig butik men kvalitén är inte så värst bra. H&M har bättre kvalité. Men jag haffade världens finaste korallfärgade topp med broderad rygg som ni ser på bilden. Sen köpte jag även sportbh som var mycket billiga och satt bra. Pyjamasen dog jag för. Sååå himla söta och fina alla var. Sen så axelväskan som kommer användas flitigt! Smycken var också mycket billiga jämfört med Sverige och det fanns mycket att välja mellan.

MIN FÖRSTA VICTORIA SECRET PRODUKT!! snacka om att bli överlycklig haha. Jag hann inte gå in i deras butik men denna köpte jag i flygplatsen för endast 7 POUND!!! Så himla billigt. Den luktar föööööör gott. Jag dör... ÄLSKAR DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback