Bonjour

Godmorgon till er som nyligen vaknat!
Själv började jag skolan kl 9. Sitter nu i klassrummet och skall rita av vad jag såg i mikroskopet i dagens biologilektion hehe. Trevligt trevligt. SÅ  vad ska ni göra under denna härliga fredagen? Vädret var ju superduperuber fint imorse ju! Och klockn var liksom bara halv 9. Så sköööööööööööönt! Jag ska träffa mina fina vänninor idag och äta på O'Learys! Har aldrig ätit där förut, har de god mat?

Fan vad hungrig jag blev nu när jag tänkte på mat. Hann inte äta frukost (som vanligt)... :( Matsalen öppnar om 15 min wohoo!
Hörs senare Pussssssssssssss.
Hahaha Finn ett fel! Eller njaeh fel och fel men lite udda sak som inte passar in i bilden hahaha. Svaret kommer senare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback