22 april 2011

Hej svejs!
Jag vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg... Det blir alltid ba aa heej hur mår ni själv mår ja bra blablabla. Nej men asså sitter och äter på en pirog haha. Jag gör jättegoda köttfärspiroger hihi

Köpte min första maxiklänning idag. Det blev en grönturkos färgad från H&M. Jäääääääääätteeeeeeeeeeeeeeefiiiiin.

Nuuuuuuuu måste jag duuschaa har nämligen spelat FOTBOLL! det var såååååååååå  länge sen.
Igår hade jag på mig denna fina axelväskan från Åhlens.
Var inne i JC en snabbis innan jag drog iväg till tjejerna. Hittade en läcker svart tight fodral med skinnimitation vid kanterna av klänningen. Köpte den och bytte om till den direkt :p
gick heemifrån sååhäääär

Kommentarer
Postat av: Nora

Imane du är för vacker!! :D <333 vart har du köpt klänningen du har på dig? <3

2011-04-24 @ 14:06:56
URL: http://noriisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback