21 April 2011

Godmorgon! Uppdateringen har varit seg nu på sistone. Har mycket plugg hemma och sen får man dåligt samvete när man sitter vid datorn när det är så härligt väder ute! Måste njuta av varje solstråle.


Igår var jag ute och powerwalkade. Dock vart jag besviken på mig själv. Presterade inte 100% eftersom jag fick en sån jävla håll under bröstkorgen. Men idag ska jag iallafall inviga första cykelturen för detta år!
Igår var jag inne på H&M och fick med mig lite kap. Dem har nämligen halva reapris! Om ni går förbi så gå in och kika vettja. Bilder kommer upp lite senare. Ska också träffa mina vänner idag och äääääta.
Här ser ni hur mitt naturliga hår ser ut. Stora mjuka lockar. Dock får jag tovor så hiiiimla fort så jag orkar inte ha det lockigt. Men ska bli bättre på att låta bli att slita håret med plattången.

Har hittat en grym sida för oss med lockigt. Det finns en metod som kallas för balsammetoden och den är tydligen jättebra för oss med lockigt hår som inte vill ha det frissigt. Men den passar egentligen alla slags hårtyper. Ett inlägg om det kommer upp snart!

Kommentarer
Postat av: Genei Ryodan

beatiful lady(L)

2011-04-30 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback