Svensk tandvård= SÄMST!

Godmorgon my darlings.
Jag måste bara få dela av mig av den härliga morgon jag haft, NOT. Dagen började med att jag fick vakna kl 6!!! Jag hade nämligen tandläkartid kl 7 för att en visdomstand blivit inflamerad. Iallafall så kom jag dit några minuter försenad eftersom tåget som alltid var försenad. Jag blev kallad av en sur kärring som ska kalla sig för sjuksköterska? När jag frågade när min tandläkare skulle komma så sade hon. Ojsan hon jobbar inte förrän eftermiddagen. NEHE? så jag får komma hit kl 7 och så jobbar inte tandläkaren jag har tid hos? ÅÅHHHHHH. Jag fick en jävla spruta som hon råkade sticka mig med i fel ställe hela tiden och sen fick jag gå hem. Asså sveriges tandvård är SÄMST. jag förstår inte meningen med att den ska vara gratis? för man vinner ändå inte ett jävla skit på det. ½"/"/#)#??1!!!!!
okej nu ska jag dra till skolan halvsömnig och sova på fysiklektionen :)

Hoppas ni får en bra dag iallafall!
I wish that i could turn back the time


Kommentarer
Postat av: Jina

Gud vilken fin bild! Skitvacker Imane! :O <3

2010-09-14 @ 23:40:08
URL: http://jina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback