Mössprövning!

Hej på er! Jag bloggade tyvärr inte under hela helgen eftersom jag firade Eid! Jag var på kryssning i lördags med mina nära och kära hihi. Bilder från kryssningen kommer upp senare.
Idag i skolan kom ABC-gruppen med deras fina mössor för att vi elever skall få prova och eventuellt beställa våra studentmössor! Tiden kommer gå j*vligt fort och snart kommer jag stå på flaket och skrika hehe. Jag längtar!
Jag började med att välja storlek i mössan!
Gud jag dog för det rosa inuti mössan, jag kommer lugnt att välja den färgen!
Briljant mössan satt fint fint och dem kommer jag att välja med massa fin utsmyckning.
Dagens Outfit. Skjorta från NewYorker, Skinnjacka Vila, Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback