Kyckling Tagine

Asså jag skulle kunna passa perfekt som en housewife. Såndär som tillfredsställer sin man genom att laga jättegoda pajer och jättegod mat Hehe... NOT utan jag ska bli en affärskvinna som knappt har tid att ha en normal konversation med sin man. Iallafall så lyckades jag göra min FÖRSTA marockanska kyckling Tagine idag, den var himmelsgod. Jag slänger iväg receptet på den senare så får ni också prova och känna er stolta hemmafruar :)

JINA DIN ÅSNA DU MISSADE GODASTE MATRÄTTEN EVER.

Kolla vad söt kusin jag har, skulle lätt kunna laga honom till en god tagin och äta upp honom :)

Kommentarer
Postat av: Jina

Måste du rubba det i mitt ansikte? :(

2010-09-26 @ 22:57:51
URL: http://jina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback