Ur min Garderob

Denna fina klänning har jag haft på mig på FadderGalan jag var på förra året. Den är köpt från H&M och har inte använts mer än 2 ggr. Den drar till sig allas blickar eftersom den glittrar så mycket. Men jag kanske borde använda den mer trots allt. Frågan är när och vart? Festa gör jag ju inte. Skulle jag komma med en sådan klänning till ett marockanskt bröllop skulle dem bli lite smått chockade haha. Kan tänka mig deras miner...
Gammal bild från December 2009. För er som undrar så är det där ett pepparkakshus jag och några i min klass byggde.


Kommentarer
Postat av: Sabrina

ja brukar köra på massa marockanska hårkurer när jag sitter hemma typ men jag menar du vet nåt "professionellt" som luktar gott, som man kan ha i håret när man går ut



Ärligt, det är fett nära mig ju :O

2010-11-21 @ 20:32:42
URL: http://sabrinadavut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback