Tvättstuga+Imane=skämma ut sig

Asså jag hatar tvättstugor. Jag hatar att stressa i sista minuten innan nästa person som ska tvätta kommer. Det är så pinsamt. Jag var nyss i tvättstugan för att hämta kläder. Halva tvätten hade inte torkat än och jag satt där som en galning och sprang runt för att hinna vika alla kläder. Som alltid så ska Imane alltid få träffa på snygga personer när hon själv ser ut som bajsigast haha. Det kommer in värsta snygga killen som ska ha tvättstugan efter mig. Han går in och börjar sortera kläderna. Jag försöker undvika att få ögonkontakt med honom och snabbt lägger i alla kläder i kassarna. Så försöker jag gå ut med 30 kg tvätt och som förväntat så tappar jag allt på golvet Stackars killen han blev säkert skrämd när han hörde mig svära för mig själv. ÅÅÅHHH vad pinsamt.

Är det så med er också att när ni ser ut som värst så träffar ni på värsta snyggingarna?



Kommentarer
Postat av: suzi

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH OMG typiskt dig imane :P

2010-11-22 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback