Piffa upp sig

Jag får ofta höra Imane orka ha på sig fina kläder 24/7 du är ju lixom bara i skolan. NEJ. jag tänker inte gå ut som en luffare. Jag gillar inte när tjejer går runt med mjukisbyxor och hoodtröja. Okej jag gjorde det under högstadiet men nu i gymnasiet känns det heeelt fel. Jag kan lova att folk överhuvudtaget inte gillar tjejer som ser ut som luffare. Sen att kombinera det med att prata såhäär aaboow bre ja skaa hämta kuzzinerna på dig yaao är inte heller så fint. Vi tjejer är inte som killar. Nu menar jag inte att alla tjejer ska gå runt i rosa kläder och prata extra flickigt men snälla var lite feminina. Folk ser på klädseln hur man är som person. T.ex går du runt som en luffare kan man glömma att få jobb någonstans.

Nu ska jag försöka bestämma vad jag ska ha på mig imorgon. Tjejgruppen i skolan ska fottas för skolkatalogen.

Kommentarer
Postat av: Nora

haha imane

helt rätt

aså

såklart man ska ha på sig fina kläder

jaag tänker redan så fast jag bara går i 6B =)

men man ska alltid vara fin o söt precis som du =)

2010-11-23 @ 07:01:40
URL: http://nonosam.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

okeej !



jag är från pakistan :)

(pratar urdo )

2010-11-23 @ 11:09:52
URL: http://minaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback