Magdans

Hej på er!
Har precis gjort klart prov del 2 i Matte E.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 5 så att jag ska träffa tjejerna i skolan. Jag håller nämligen på och lär ut magdans. Det är grymt kul och vi får en rolig stund med mycket skratt och dans. Idag ska vi titta på en film som handlar om magdans, whatever lola wants heter den. Vi har köpt massa chips, godis och läsk så det ska bli niiice.

Tog med mig kameran till skolan men glömde usb kabeln för att kunna överföra bilderna till datorn. Så ni får bilder från idag när jag kommit hem.

Världens grymmaste magdansös!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Heej! Tog med dig i en utmaning, kika in lite senare :) kram

2010-11-23 @ 18:07:47
URL: http://nadinel.blogg.se/
Postat av: kizay

hej, du skrev om några bustiers längre ned.

vart ifrån är dom?

väldigt fina!

2010-11-23 @ 20:15:10
Postat av: kizay

hej, du skrev om några bustiers längre ned.

vart ifrån är dom?

väldigt fina!

2010-11-23 @ 20:15:37
Postat av: Sabrina

SV: Jag bor i oulad ojih du vet vid elwad(sjön) istället för att ta"motorvägen" mot mehdia svänger du vänster. Vet du vart de ligger? haha

2010-11-23 @ 21:07:38
URL: http://sabrinadavut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback