Ångest Val är vad jag kallar det!

Jag var i SACO-mässan idag för att titta runt och bli "inspirerad" om olika utbildningar för att jag sedan ska ta ett ångest beslut om vilken högskola jag ska plugga vidare i efter studenten inshallah. Fick med mig hem några broschyrer som jag ska titta vidare på. Alltså när man stod och pratade med några från olika högskolor så blev jag chockad när dem tog fram intagningspoängen. Va fan dem gjorde så att man fick en kick att plugga ännu hårdare för att nå betygen man vill gå ut med. Men det känns ändå lite försent. Det är ett halvt år kvar bara...

Men det var kul! Fick sällskap av min fina Jina. och vi träffade på en rolig mäniska... haha.
glajjorna fick va på hela dagen så att ögonen fick vila. Visst är dem snygga? jag ser fan fett smart ut ju. Yaani en doktooora ( nu blir mamma stolt )

Kommentarer
Postat av: Jina

Hahaha yaaay! Fiiiin skjooortaa!!

2010-11-18 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback