sommar tider hej hej sommartider!

Heej på er! shit vad länge sen jag skrev här sist (förlåt för svordomen). Hoppas allt är bra med er! Jag måste bara säga att jag klarade matte D :D i know det är jätte intressant för er att veta hihi. Nej men snart är det sommarlov och jag känner mig lättad nu efter alla nationella proven och inlämningar. Pust!
Måste dela med mig lite av härliga sommar bilder jag tagit dem senaste dagarna. Varför kan det inte vara så fint väder hela tiden! Sverige skulle vara BÄST då!
Jag får inte glömma... GRATTIS MIRJAM HONEY må du leva i 110 år hihi :))) !!!!

Kommentarer
Postat av: Jina

Åååh grattis gumman! Hoppas det gick bra! Härliga bilder btw :) <3<3

2010-05-22 @ 18:12:22
URL: http://jina.blogg.se/
Postat av: sara

Vilket fint ansikte du har =)

Jätte fin läppar.



Hoppas du får en skön söndag!

2010-05-23 @ 10:29:17
URL: http://justyours.blogg.se/
Postat av: Mirjääm

Aaaaw!! Tack så mycket babe! <3

2010-05-25 @ 22:25:02
Postat av: Anonym

heej iman det e jag soso syrra hur har du skyddat dina bilder på bloggen snälla kan du lära mig :*

2010-08-07 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback