Ett nytt försök!

Jag ska göra ett nytt försök med bloggandet. Jag vet att jag tappat många läsare och många är besvikna på min dåliga uppdatering. Men jag har känt att jag behöver en liten paus. Det här är trots allt en modeblogg och det är svårt med dagens outfit i det här vädret. Man tar inte på sig fina kläder utan det blir bara det varmaste och bekvämast som gäller.

Vädret har ju skiftat en del den senaste veckan. Det har vart soliga dagar och sen har det snöat. Jag längtar till sommaren mer och mer för varje dag som kommer. Nu så har jag börjat känna att det är dags att uppdater bloggen med snygga vårkläder. Jag ska försöka så gott jag kan att inspirera er och låta er hitta snygg stil som ni gillar.

Nu jävlar ska jag få igång bloggandet! =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback