Dålig uppdatering? Jag vet...

... Jag har inte orkat uppdatera eller ens sitta vid datorn överhuvudtaget. Vi människor kan inte vara på topp och känna oss glada och lyckliga hela tiden. Jag vill inte fejka mot er och säga att jag mår bra och bara skriva vanligt på bloggen när jag just inte är det. Jag är och vill alltid vara ärlig mot er! ^^ Men nu känns det att jag måste få in nya inlägg till er eftersom ni älskar att läsa min blogg right? haha!

Fick en hemsida från tysk undersökning om olika smink produkter av min kusin som bor nere i Tyskland. Blev lite chockad när jag läste att vissa produkter kan orsaka hud cancer!!??!! Kika in lite senare då jag skriver vilka produkter och märken ni bör undvika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback