bom chika wawa

Hej mina läsare =) hoppas ni mår bra fastän det vidriga vädret :s

Jag var i skolan idag som vanligt men jag slutade jättetidigt, så jag gick hem och ringde min vän Mirjam för att träffas en stund i Kista C (Ja, jag åker ofta dit, men det är så nära. Orkar inte åka till stan speciellt i detta väder) Jag har inte träffat henne sen länge så det var kul ^^ . Och så träffade jag min vän Trisha av en slump och jag hade inte träffat henne sen oktober så det var jättekul, och om du nu läser det här Trishiii så ska du veta att jag alltid finns här för dig <3 love yah

När jag kom hem träffade jag min syrra bärande på en påse från posten. Trodde att det var mina toppar men Neheeej det var det inte :(  .

Jag älskar riktigt mörk rosa läppar =)

Ps. Om ni har lockigt hår så vill jag tipsa om en sak som gör så att man får en ursnygg frisyr. Om ni har en plattång så platta nedersta håret där det är som längst och platta luggen. Det kommer se jättefint ut ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad söt du är, tack detsamma gumman! Love you <3<3

2010-01-28 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback