14 Januari...

... Åker jag till Belgien och stannar där i några dagar, jag ska även besöka Frankrike och Tyskland förhoppningsvis. Tyvärr så är inget av dessa länder varma men det ska bli kul att få resa bort lite =) Belgien är ju känt för sin choklad så då jävlar skiter jag i om jag kommer hem till Sverige med några finnar i ansiktet ha ha =)

Jag är ingen utseende fixerad person och inte heller någon som bantar ihjäl sig för att nå den överdrivna idealen om hur man ska se ut som tjej. Jag är ingen pinne utan väger normalt och min kropp mår jättebra. Jag tränar taek wondo 3 gånger i veckan och har lovat mig själv att även börja gymma. 
Hälsosamm mat tycker jag spelar en stor roll när det gäller att hålla sin kropp frisk och aktiv. Men jag förbjuder inte mig själv från att äta hamburgare, pizza eller liknande mat. Bara jag försöker att äta måttligt av det. Och som sagt att sitta och vara deprimerad eller spy upp allt man äter bara för att andra ska vara nöjda är fel! Du kommer aldrig känna dig nöjd över dig själv. Och vi kvinnor är ju skapta för att ha lite kurvor överallt =) Så istället för att förstöra er kropp och framför allt ert självförtroende, så satsa mer på att älska er kropp istället och ta hand om den.
Haaaaaaayaaaaaaaaa!! Jag lovar, jag slår jävligt hårt hihi ;)

Kommentarer
Postat av: J

Wooo det är bra Imane! ;D

2010-01-03 @ 19:08:43
URL: http://jina.blogg.se/
Postat av: Hampus

Vrid in höften mer på pit chagin Imane! Varför slå hårt? Du går Tae Kwon Do, det är 80% sparkar. Tkd wtf antar jag?

2010-01-03 @ 23:30:11
Postat av: SVAR FRÅN IMANE

Haha Hampus, Den där bilden är tagen lite fel... Jag måste ju slå hårt för att få poäng =)

2010-01-04 @ 12:20:52
URL: http://lamodette.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Åh! När du åker till Belgien så MÅSTE du till choklad affären "Leonidas". De har världens mest delikata choklad :D

2010-01-04 @ 14:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback