photos from yesterday

Hej på er. Min dator e pajj så jag har inte orkat sitta vid någon annan dator. Blir bara ledsen när jag tänker på alla fina minnen jag hade i min dator. typ hela mitt liv fanns där. Aja, ska se imorn om det går att rädda några bilder. Tänkte visa er lite bilder från igår. Jag träffade min bästis i kista efter jobbet. Vi åt kebab och ja ni behöver inte veta resten :D kan säga att det kom ut fontän av vatten från hennes mun och alla kollade... hehe vi ska alltid göra så att vi får värsta uppmärksamheten ^_*
gud så trött o sliten jag ser ut efter en hel dag på jobbet.
Men jag blir snabbt pigg och glad av att se min bästis :D
sötnos
hehe no comment...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback