proppfull dag

Hej Hej på er! puust äntligen kan jag sitta och vila! Jag slutade halv 5 idag och direkt när jag kom hem bytta jag till min träningsväska och begav mig till träningen. Vi körde inte lika hårt som vi brukar men man svettades! Påväg tillbaka hem träffade jag på mina vänner Mirjam & Sevan. Det blev en liten pratstund och jag fick visa några sparkar haha!

Iallafall så måste jag bara säga. ASSÅ jag hatar sliskiga killar. Dem behöver inte ens vara importer. Varje gång dem kollar SPECIELLT dem som bor i mitt område. På gud jag kommer ge er en fet flykick haha. Nej men det är verkligen obehagligt...
Nu har jag ätit min portion vetediet. smaskigt va? mm verkligen. Aja jag får hålla ut.
Ha en trevlig kväll allesammans!
Idag hade jag på mig min kjol från the garden collection by H&M, asså jag dog när jag hittade den för 3 veckor sen i butik. Den låg sådär ensam och väntade på mig! kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback