Marocko <3 Tae kwon do

Asså Marockaner är jävligt duktiga när det gäller taekwondo! I marocko är taekwondo en av dem mest populärast sporter. Sen kommer jag här i Sverige och leker duktig men är totalt fail och skämmer ut Marocko.. Nej jag skojar bara jag är faktiskt duktig haha! Så akta bräää jaag tar min foot o lägger den på huvvet sådäär :) nej men jag fick en härlig video av en vän och fy f*n vad duktiga dem är.

Watch and enjoy!

Ps. Bor du nära Tensta och letar efter hård träning med utmaningar? då har du chansen att träna gratis nu i våran taek wondo grupp. vi har jävligt kul + att träningen är väldigt givande.



Kommentarer
Postat av: two olsson sisters

Vad sjukt duktiga de var! Wow!:D Hur länge har du hållit på?//Emma.

2010-04-26 @ 08:33:52
URL: http://www.twoolssonsisters.com
Postat av: SVAR FRÅN IMANE:

Emma, Visst var dem duktiga! Jag har tränat i ungefär 2 år nu. Jag tränar med svartbältare och nästan alla är killar så jag har lärt mig väldigt fort. Jag älskar den sporten och hoppas att jag en dag blir sådär duktig. ^^

2010-04-26 @ 13:27:16
URL: http://lamodette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback