i <3 to be active

Hej Hej på er! länge sen var det då jag skrev här sist :) hoppas ni mår bra!
Idag har jag vart hemma hela dagen. Tvättat lite och sen pluggat. kl 7 blev det dags för jogging med min vän Jina. Jag blev jävligt stolt då jag klarade av att jogga hela vägen till Edsviken och sen hem utan att stanna en enda gång!
Min kondition har blivit förbättrad nu när jag kör stenhårt på taek wondon! Jag älskar att sporta. =) Ta vara på tiden nu då det är mycket varmare. Det är bättre att jogga 2 eller 3 än att jogga helt ensam. Man pushar varandra och tiden går mycket fortare.

Beach 2010 here i come! haha.

Kommentarer
Postat av: Jina

Faan vad GRYMMA vi var! Lätt att vi gör det nästa söndag med! <3

2010-04-26 @ 16:30:48
URL: http://jina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback