driver ni med mig H&M?

Jag beställde en jeans skjorta i februari från H&M, sen stod det att den skulle komma i början av Maj, Jag ba okeej 3 månader. Men det är lugnt jag hinner ta med mig den till Marocko. Sen nu när jag kollar står det VECKA 26!!!! VA FAN SKA JAG FÅ VÄNTA TILL VECKA 26?! fy f*n vilken dålig service. Kläder ska levereras inom 2 veckor högst men vad i hel*ette ska man få vänta i 6 månader? Åhh vad arg jag blir ( förlåt för alla svordomar) men det här är inte rätt! sen så beställde jag bandeau bh för 1 månad sen och så står det att dem ska komma vecka 25 nu. Asså H&M ni suger med er service och leverans.



ASSÅ JAG MÅSTE FÅ DEM HÄR INNAN DEN 9 JUNI! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback