That's me...

Okej! fick typ inga frågor haha, men det förstår jag eftersom min blogg är nyskapad och folk har inte hittat hit än...

Så jag tänkte göra en kort presentation om mig själv, vill ni veta mer är det bara att slänga in en kommentar eller kontakta mig på bloggens mail adress.

Namn: Imane, och ja man uttalar det iman inte imanE.
Ålder: 17 år
Bor: Stockholm
Land: Marocko
Studerar: Andra året i IT-gymnasiet
Intressen: Mode såklart! jag tränar även Taek wondo. 
favoritfärg: rosa hihi
favoritmat: mammas mat haha nämen marockanskt gillar jag, det är supergott. tycker alla borde prova att äta det!
Klädstil: klassiskt feminint.
Musikstil: är ett stort fan av orientalisk musik, Rnb och fransk hip-hop

hmm det var allt jag kunde hitta på just nu... Hoppas det säger mycket om hur jag är hehe.
                 
Me & min vän Melaika. Jag i rosa klänning.
 
Trackback