Skönhetstips

Jag tänkte visa er steg-för-steg hur jag tar hand om min hy varje dag.

morgon:

STEG 1:
Jag börjar med att tvätta mitt ansikte med clinique facial soap som rengör och gör att mitt ansikte inte känns fettigt.

STEG 2:
Sedan använder jag Clinique Clarifying lotion för att porerna inte ska täppas till

STEG 3:
Jag avslutar med Clinique different Moisturizing lotion för att återfukta min hy.

Kväll:

STEG 1:
Jag tvättar mitt ansikte med clinique rinse off mousse för att få bort all smink.

STEG 2:
Jag avslutar med att smörja in ansiktet med Nivea för ansikte.

Så lätt var det! Clinique har verkligen bra 3-stegs system som funkar väldigt bra för mig med blandhy.
Mitt tips för er är att prova det lilla kitet med 3-stegs systemet för 100kr i KICKS

Annars för er med torr hy så tycker jag att det räcker med att ni tvättar ansiktet med ljummet vatten och sedan smörjer in med åtefuktande ansiktskräm som tex. Nivea.  

                              
passar både tjejer och killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback