arg är jag just nu

Jag går in i aftonbladets hemsida och skrollar ner fört hitta intressanta artiklar att läsa. Plötsligt hittar jag denna artikeln som gör mig stum, förvirrad, ilsken... Hur kan man tycka som den där korkade människan? På vilket sätt skall vi muslimer ta över Sverige? Vem fasiken har tänkt ta över SVERIGE som typ ingen utomlands känner till... Jag blir upprörd och kränkt av detta. Jag har aldrig blivit påhoppad pga att ja är muslim, men när jag läser sådan artikel plus alla hemska kommentarer så känner jag mig ärligt talat rädd. Jag är rädd att komma in i arbetslivet och att bo här och föda mina barn här. Är Jimmy Åkesson nästa hitler?

Jag förstår inte hur man endast pekar ut muslimer varje gång dem skall skylla på något fel. Hur fan kan man säga att alla våldtäkter begås av muslimska män?? ge mig fakta?
Jag förstår att man skall anpassa sig så gott man kan till landet man bor i, men ibland går det inte. Jag som muslim kan inte slänga hela min tro bara för att leva ett svensson liv. Jag vill praktisera min tro och respektera andras tro. jag känner mig ännu mer upprörd... Den dagen SD tar makten tänker jag inte bo här tyvär. Och då kan ju alla som röstat på SD se hur lilla Sverige kommer att bli med endast svenskar, och då menar jag blonda med blåa ögon som har svenskt efternamn (eftersom alla andra är utlänningar och inte svenskar)

Jag orkar inte skriva mer. Men det känns som att dem som ler mot dig innerst i hjärtat hatar dig...

update: alla som säger att sverige anpassar sig efter muslimer genom att vi muslimska tjejer får bära sjal medan killar inte få ha mössa inomhus e ju fan bara löjligt och sorgligt att få höra. men tur att jag endast hört det av omogna 17 åringar hehe

Kommentarer
Postat av: Melaika

Han är en idiot som inte ska få uppmärksamhet för det han säger eller skriver. Enda problemet är att han är en vuxen idiot som råkar vara politiker!

2009-10-20 @ 20:06:50
URL: http://melaika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Enda problemet som ligger bakom detta är att han vill ta åt sig makten och visa upp sig, men en sak kan benämnas och det är att han har ingen kunskap alls om Islam. Om han bara hade den RIKTIGA kunskapen från Islam, så tror jag att han aldrig skriva något sådant löjligt. Jag tycker väl bara att det är synd att han inte har någon förkunskap. Man borde ha kunskapen innan man talar så att man verkligen vet vad det är man säger, dessutom så ska man kunna ha bevis.

2009-10-23 @ 22:41:34
Postat av: Anonym

Han vet säkerligen att det han säger är fel, men uppmärksamhet vill den där mannen ha. Det märker man tydligt. Så känn dig inte upprörd, var stolt över din religion, du vet vad som är rätt och fel! Det vet inte han, tydligen.

... om du fattar vad jag menar ...

2009-10-23 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback