uppskrämd

Gud, jag har aldrig blivit såhär rädd. Jag låg och sov en stund För att vara pigg när jag ska plugga matte. Plötsligt hör jag att fönstret krossats där jag ligger och sover. Jag hoppar till och blir skiträdd och springer till mamma. Jävla alkoholister. Som tur var sov jag inte i sängen som låg vid fönstret. Jag skulle nog vart död nu eller allvarligt skadad. :( usch jag som behövde energi för att plugga...
Den här påsen full med saker skulle egentligen komma på övervåningens fönster. Kolla vad alkohol ställer till för problem.

Kommentarer
Postat av: J

OMG är du okej? :O Fett läskigt..

2009-11-24 @ 18:44:49
URL: http://jina.blogg.se/
Postat av: SVAR FRÅN IMANE

aah lyckligtvis så hade jag turen att inte sova i sängen vid fönstret :s fyfannnn vad rädd ja blev

2009-11-24 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback