förvänta dig inte mycket av dina vänner

Hej!
Jag har inte orkat blogga idag eftersom jag inte kände för det... Jag känner mig ledsen. Jag vet att jag kanske inte borde blogga om privata saker, men jag vill ta ut det. Det finns inga riktiga vänner seriöst. Jag trodde jag hade en riktig vän, en vän som var som min syrra. Men jag hade fel. iallafall så är det bra att jag inser sanningen och slutar drömma. Tyvärr det kommer aldrig att bli som förr och jag har lärt mig nu att jag aldrig skall älska en vän för det är verkligen svårt om den personen inte är som du trott... :(

Kommentarer
Postat av: Q.M ?

tyvärr så är livet sådan, man lär sig inte förrän man har gjort ett misstag, man får erfarenheter i livet, men det är också viktigt att få ta del och lära sig äldre personers erfarenheter, som tillexempel föräldrar. Man har alltid nytta av att lyssna på sina föräldrar. Man ska dessutom vara stark, både inombords och utombords, i tron framförallt och då menar jag religionen om du förstår vad jag menar, man ska inte låta sig varken påverkas eller utnyttjas av andra.

Syskon o föräldrar kan man alltid lita på, mest föräldrar, det är otroligt viktigt.

2009-11-04 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback