DAGENS...

...SKÖNHETSTIPS!

Alla vet att smink hjälper till att täppa porer och på så sätt kommer finnar upp. Tro mig, mer än 95% drabbas av finnar. Vissa får t om Acne. Smink kan förvärra men ett bra tips till er med acne eller som lätt får finnar är att använda Mineral smink. Jag kan lova er att det är värt priset. Sminket innehåller endast mineraler och absolut inga kemikalier. Vissa med acne får tom bättre hy pga av mineralerna. Jag tycker inte man behöver köpa allt mineralsmink, utan det räcker med foundation och rouge eftersom det är vid kinderna och pannan som finnar uppstår.

Min favorit när det gäller rouge/blush. Den kostar ungefär 180kr och finns att köpa i bla Kicks, H&M mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback