Åh längtar tillbaka

Som ni flesta känner till så är mitt ursprung från Marocko =) .Varje sommar spenderar jag i mitt hemland. Så jävligt skönt med endast sol och bad, feta släkten och vännerna där nere såklart. Marocko är ett mycket fint land dit många turister åker. Åh jag längtar till sommaren!! Gör inte ni det?

här är lite bilder jag tog sommar 09:





inget land kan slå marockos fina arkitektur


vår stora terrass i hemmet


älskar skjortor i pastellfärger


Min lillasyster som får en henna tatuering fixad


på väg till stranden


saknar min solbränna :(



Kommentarer
Postat av: J

Åååh va härligt det ser ut!!

2009-12-05 @ 23:50:26
URL: http://jina.blogg.se/
Postat av: SVAR FRÅN IMANE

Jina nästa gång ska du fan följa med mig dit :D !!!!

2009-12-06 @ 00:15:43
Postat av: S

Fett snygg du ser ut i håret på sista bilden!

Jag tycker du passar i det OTROLIGT MYCKET!

No jokin' over here...!

2009-12-07 @ 19:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback