I love my hair

Inte ofta man hör folk säga att man gillar sitt hår. Jag var också en sådan person tills jag insåg hur lyckligt lottad jag var jämfört med andra. Varför ska man klaga? Var glad för det du har. Klaga inte på att ditt hår är lockigt eller för tjockt. Det finns andra som skulle kunna göra allt för att få ditt tjocka hår eller lockiga hår. Jag hade riktigt tjockt hår förut och lockigt. Tyckte det var jobbigt att sköta. Nu när jag tappat lite hår så börjar jag inse hur otacksam jag var. Jag älskar mitt hår! Jag älskar hur lockigt det är men att jag samtidigt kan föna/platta och få rakt hår. Tacka gud för allt han gett er. För man vet aldrig, en dag kan det försvinna.







Kommentarer
Postat av: J

Alltid älskat ditt hår!!! Sluta platta det tack!

2012-02-25 @ 15:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback