Shopping & tourist Info

Har letat efter bra shopping ställen man kan gå till i London. Jag kommer bo i ett riktigt bra ställe som ligger väldigt centralt. Nämligen vid Hyde park. Så nu när jag ser deras krångliga T-bane karta så ser jag att de flesta ställen jag vill besöka ligger väldigt nära där jag kommer att bo. Åh jag kan knappt vänta tills nästa tisdag! Jag hoppas att det kommer att vara varmt så att man kan gå runt i klänningar. Dock är regn något man tyvärr inte kan undvika i London. Jag kommer ihåg förra året då det började spöregna från ingenstans... Och jag som hatar att få en enda regndroppe på mitt hår!! Men jag hade jättekul förra året. 

Bild från förra året i London!


Kommentarer
Postat av: j

åååååh är så avis!!

2012-04-24 @ 00:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback