30 Octobre 2011

Hej kära bloggen!
Hur mår ni mina fina läsare? Själv mår jag super. Har storstädat mina garderober. Tagit bort alla sommarkläder och lagt in alla höst-vinterkläder, mössan, vantar, halsduken. Jag gillar höst (förutom när det regnar och mitt hår blir kalabalek). Jag gillar hur träden får en fin orange, röd färg. Och sedan när löven faller ner på marken. Väldigt mysigt att ta långa promenader med någon... Nej nu blir jag för romantisk...

Tillbaka till kläder! Ni anar inte hur mycket kläder jag hittade som har en prislapp kvar. Jag glömmer bort vad jag köpt och så hittar jag det efter några månader... Aa tyvärr så går det när man är shoppingberoende.
Följ med mig på mitt äventyr på jakt efter de perfekta vinterskorna och vinterjackan! hahahaa ååh så intressant du är Imane...

Jaja, ska gå och lägga alla mina sommarskor i källaren nu. C yaaaaa

Så mysigt jag hade det i min barnvagn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback