Im alive

Yes, jag överlevde intensiva plugg veckan och idag blev jag klar med mina två kontrollskrivningar. Fick besked idag att jag klarade matten! Men derivata är något jag älskar i matten så it make sense :-)

Whats up with you dolls? Jag har faktiskt saknat era kommentarer! Det är tråkigt när man inte får någon respons tillbaka. Såååå skriv skriv skriv allt ni tycker. Jag är väldigt öppen om allt :-)

Såååååå, jag vet att några kommer bli arga nu men yes jag har shoppat igen. Men det är för att belöna mig själv för att ha gjort så bra ifrån mig på matte provet (a). Hahaha alltså varje gång jag drar till mitt utlämningsställe där alla mina paket med mina beställningar kommer så behöver jag inte ens nämna något till snubben i kassan. varje gång jag öppnar min mun så får jag höra.. Jaa jag vet vad du vill haa.. dina paket... Hahaha han tycker jag beställer för mycket. Men jag köper knappt något direkt från butiker längre. Mycket skönare att sitta hemma och klicka hem allt man vill ha hihi.

Aja, nog om mitt beroende. Jag känner mig sliten och behöver en varm dusch och sen sova! See you my dolls. Nu kan jag andas och blogga igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duuuuktig du är!! Fan vad skönt att det är över för dig, snaaart är jag också klar och då måste vi ta och ses!



Och angående kommentarerna...detsamma yaoo! Jag är iaf duktigare än dig -.-

2011-11-16 @ 00:34:28
Postat av: Anonym

Duuuuktig du är!! Fan vad skönt att det är över för dig, snaaart är jag också klar och då måste vi ta och ses!



Och angående kommentarerna...detsamma yaoo! Jag är iaf duktigare än dig -.-

2011-11-16 @ 00:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback