Gladiatorsandaler nu??

God morgon,
Jag vaknade för ett tag sen. Hade ingen skola idag eftersom det är valborg :) men tydligen hade alla andra jag känner skola? Iallafall så det första jag kollade upp var termometern för att se hur varmt det är idag och den visade på 18 C! Nice! Men inte så nice att man ska ha på sig gladiator sandaler. Speciellt när vädret skiftar väldigt mycket.

Tjejer det är inte så pass varmt att man redan kan gå runt i kortkort med bara ben och gladiator sandaler :s typiskt tjejer asså. Ni märker inte att det är skadligt nu eftersom man e så ung o stark. Men när ni kommer till 30 års åldern kommer ni få muskel & ryggproblem pga av kylan som trängt sig in när ni var unga. Och vi tjejer ska fan vara extra känsliga mot kylan eftersom all kyla som kommer i våra fötter går direkt till livmodern & äggstockarna och ja hela packet för att kunna skaffa barn. Så ta hand om er och vänta lite tills det blivit varmare.

Åh, längtar tills jag får sola i vår terras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback