Galen dag!

Så jävligt kul, jag ska inte svära mer jag lovar! haha asså guud så kul vi hade. ASSYRISKA TAEKWONDO gruppen <3 Vi träffades i Tensta och åkte tillsammans till fridhemsplan. Jag och Melaika var som alltid försenade (det var mitt fel) hihihi, Alla köpte biljetter för 3 gånger förutom jag och Melaika. Melaika skulle fira sin systers födelsedag så jag blev tveksam om att köra mer än 2 gånger. Iafl när jag körde första gången så lyckades jag komma sist? hahahaha jag rankades på 32 plats! omg hur lyckas man... Men jag har aldrig spelat förut och visste knappt hur man skjöt folk. Men när vi körde andra gången så blev det wooops helt tvärtom hihi FÖRLÅT IMAN haha jag skjöt på henne hela tiden typ, men jag klarade mig fett bra kom 6 ;) . EFter att vi kört två gånger drog vi till donken för att äta. Melaika gick hem då så jag blev kvar då med gruppen och kände verkligen att jag inte kunde missa en till chans att spela hehe. Efter en massa ätande och snack om tecken? och andra spel hahaha... ja vi e lite random, så gick vi tillbaka och körde en sista gång. Jag rekomenderar cybertown från hela mitt hjärta! och ni som vill börja på taekwondo och bor i närheten av tensta, BÖRJA. vår grupp är den bästa och man kan ha så kuuuul tillsammans!

tyvärr blev det inte många bilder men här är några,





watch out, vi är farliga ;)

dagens outfit blev:
svarta jeans tights
oversize tunika
ankelboots
skinnjacka såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback