Mina favoriter

Ska börja lägga upp skönhet och hudvårds produkter här på bloggen som jag inte kan leva utan. Tänkte börja med mina favorit lösögonfransar som jag nyligen beställt fler utav. Jag älskar lösögonfransar. Använder jag mascara och drar flera gånger så får jag väldigt långa fransar. Men ibland orkar jag inte så då är mina lösögonfransar perfekta! 
 
Jag brukar för det mesta använda lösögonfransar vid yttre ögonvrån. Men ibland kör jag på hela. Mina favoriter kommer från Ardell. De ser så naturliga ut och är gjorda av äkta hår och det genomskinliga bandet är super böjbart vilket gör att kanterna aldrig sticker uppåt. Till de använder jag antingen limmet som kommer med i förpackningen eller DUO. Priset på lösögonfransarna ligger runt 69kr och man kan använda dem flera gånger.
 
5 stjärnor får dessa lösögonfransar!
 
 
xo Dolls 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback