21 Feb 2013

Hello Dollies!
Allt bra med er beauties? själv mår man toppen men är helt slut i kroppen. Körde ett träningspass med kusinen. Nu jävlar ska jag inte sluta med träningen. Det är bra att träna med någon för då peppar man varandra att träna och hjälps åt. Och det är så kul. Ni som tränar i fitness24/7 vet ju att de flesta som tränar är killar... och som tjej är det inte kul att träna runtomkring en massa killar hehe. Sliskiga typer finns det gott om. Gymmet har ju några anläggningar med tjejgym men jag orkar inte pendla till något gym när jag har ett knappt 20m från hemmet :D Men det är så sköönt att vara igång med träningen igen. Jag har ätit så mycket skräpmat under min lilla vistelse i Marocko att jag verkligen behöver komma i form igen. Men jäävlar så kul jag hade. Jag behövde verkligen åka bort från skolan, jobbet OCH depp vädret. Men nu får man bita ihop och vänta tills sommaren kommer. 4 månader kvar. hoppas det går fort!! 
 
Nu tillbaka till studierna. Jag ska slänga iväg lite fler inlägg. Problemet är att jag inte vet vad jag ska skriva om. 
 
Xo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback