20.03.12

Hej bloggen. Ännu en tråkig dag. Vädret blev kaos igår och idag var det inte bättre. Har varit hemma hela dagen med värk i magen. Jag hatar att bara vara hemma och inte ha något att göra. Speciellt när jag haft intensiva jobb dagar och skola. Så jag vet inte vad jag ska skriva mer här. Förutom att jag shoppat en massa från internet de senaste dagarna. Gud vad mycket jag köper. Kommer aldrig kunna spara till Marocko resan i sommar...

Men men, allt löser sig InshaAllah. oooomg juste! Igår grät jag typ under hela avsnittet av Desperate Housewives. Jag tittar med USA så jag ligger väldigt mycket före Sverige. Jag ska inte spoila men sista säsongen blir bara sorgligare och sorgligare. Inget bra händer typ. Ni måste titta!!!

Sen till sist. Jag måste ge creds till Kim Kardashians stylist. Seriously, hon måste nog vara världens bäst klädda kvinna på heltid. Varenda Outfit är så snygg! All min inspiration kommer från henne.
Blev sugen på att skaffa turkosa byxor efter att jag såg denna outfit. Riktigt fint att kombinera med beiga toner.


Snyggt Kimmie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback