Pinsamt!!!

Hahaha fan vad pinsam jag är... Hade på mig idag en ny blus jag köpte. Och vet ni vad? jag glömde bort att ta bort prislappen med den feta röda rea märket klistrat. Åååhh hoppas ingen såg den hahaha. Fan vad jag skämdes när jag såg den när jag kom hem. Fyfan. Tur att jag hade på mig jackan nästan hela tiden... 

Och vet ni vad som hände mer idag? hahaha asså jag tror seriöst att någon jenn (demon) tog mitt gymkort när jag var i gym toaletten. Den var spårlöst försvunnen! Och ni som tränar i 24fitness vet att man måste ha kort för att komma in i tjej omklädningsrum. Men jag hittade inte den där inne!!! jag måste ha spolat ner kortet i toaletten hahahaha. Åååh jag är cp. Imane du är cp. Aa jag vet...

Aja, hejdå hahaha. Jag återkommer lite senare med ett intressantare inlägg.


Kommentarer
Postat av: j

hahahhahahahaha fett synd!!

2012-01-25 @ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback